آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

انا لله و ان الیه راجعون......

قصه ها زیادگفتم اما قصه خود با تو نگفتم......... 

کاش من جای تو بودم تا معنای زندگی را می فهمیدم ای بزرگ مرد مسلمان........... 

سختیها زیاد کشید و تمام توهین ها و مشقات را تحمل کرد ولی کسی ندید!!!!! 

رحلت بزرگ مرد مسلمان حضرت آیت الله  العظمی حاج حسینعلی منتظری نجف آبادی 

را به تمام مردم عزیز اصفهان من جمله مردم شهیدپرور و دلسوز نجف آباد و تمامی مسلمانان شیعه  تسلیت عرض میکنم....روحش شاد و یادش گرامی. 

فاتحمه الصلوات.

تا بهمن ماه از آموزش خبری نیییییست!!!!!!!

سلام......سلام......سلام به دوستای گلم. 

تا اوایل بهمن ماه نمیتونم وبلاگمو به روز کنم....خلاصه بدجور درگیر امتحانای دانشگامم! 

نظر و سوال یا پیشنهادی اگه دارید بدید بررسی میکنم و جوابتونا میدم(نظرات و صندوق پستی وبلاگ یک روز درمیان چک میشه!) 

موفق باشید.....بای.

تا بهمن ماه از آموزش خبری نیییییست!!!!!!!

سلام......سلام......سلام به دوستای گلم. 

تا اوایل بهمن ماه نمیتونم وبلاگمو به روز کنم....خلاصه بدجور درگیر امتحانای دانشگامم! 

نظر و سوال یا پیشنهادی اگه دارید بدید بررسی میکنم و جوابتونا میدم(نظرات و صندوق پستی وبلاگ یک روز درمیان چک میشه!) 

موفق باشید.....بای.

مترجم خودتان باشید!

مترجم خودتان باشید!با سرویس مترجم رایگان گوگل.....

سایت گوگل با راه اندازی سرویس مترجم جهانی خود کا ر ترجمه چندین برابر آسان ترکرده است.

با رفتن به آدرس :www.translate.google.com و انتخاب زبان مورد علاقه خود به آسانی

به ترجمه جمله یا متن خود دست یابید.قسمت اول جهت زبانی است که میخواهید جمله را بنویسید،

مثلا فارسی و قسمت دوم جهت زبانی است که میخواهید به آن ترجمه کند، مثلا ایتالیایی. 

در ادامه به شرح کامل این سرویس میپردازیم.................

ادامه مطلب ...

درس۲۹زبان ترکی

ضمایر در زبان ترکی آذری(این درس در تاریخ ۱۲ دی ماه ۸۹ اصلاح شد)

دوستان زیادی کامنت دادن که چرا دستورزبان ترکی را درس نمیدی؟!

همینطور که از شکل و شمایل وبلاگم پیداست این وبلاگ بیشتر بر پایه

مکالمه بوده و دستورزبان ترکی هم خیلی گسترده است.اینطور نیست که من تو ده تا درس بیام کامل توضیح بدم.بنابراین ایندسته از دوستان میتونند به آدرسwww.kitablar.org مراجعه کنند و در قسمت : کتابهای فارسی/زبان و ادبیات/آموزش زبان آذربایجانی/ نوشته علی محمدی را دانلود کنند.این کتاب تقریبا کامل است و برای یادگیری جمله سازی بسار مفیده.در ضمن لینک مستقیم دانلودشا در چند پست قبل گذاشتم.میتونید ازونجا دانلودش کنید.

در ادامه به مبحث ضمایر ترکی میپردازیم......................

ادامه مطلب ...

درس۲۸زبان ترکی

یک دیگر از حکایتهای ملا نصرالدین با ترجمه فارسی.در ادامه..........:

ادامه مطلب ...

درس۲۷زبان ترکی

لغتنامه ترکی آذربایجانی---------قسمت سوم:(در ادامه...) 

این قسمت شامل یک سری صفات و اسامی  فارسی به ترکی آذربایجانی میباشد.در ضمن بعضی از لغات نوشته شده شاید در گفتار محاوره ای آذری زبانان عزیز ایران استفاده نشود .چون این لغات بر مبنای زبان رسمی جمهوری آذربایجان نوشته میشود.

ادامه مطلب ...

درس۲۶زبان ترکی

سلام به دوستای گلم 

همینطور که قبلا گفته بودم که بزودی شکل رسمی درس ۲۳ را مینویسم بلاخره امروز نوشتم و الان تقدیم شما میکنم.....این درس شکل رسمی به زبان آذری جمهوری آذربایجان میباشه.البته زیاد اختلافی با صورت لهجه تبریزی اون نداره..در ضمن درس ۲۳ دچار یه سری اشکالات لغوی و تایپی بود که اصلاحش کردم.دوستانی که قبلا این درس را کپی کرده بودند دوباره به شکل اصلاح شده این درس مراجعه کنند و اشکالاتشونو بر طرف کنند. 

بریم سراغ درس ۲۶ در ادامه مطلب......................:

ادامه مطلب ...

کتاب جمله سازی زبان ترکی آذربایجانی

دانلود مستقیم کتاب گرامر زبان ترکی..................download

درس ۲۵ زبان ترکی

بعضی از دوستان در مورد حال و احوال پرسی به زبان ترکی تو درس یک به مشکل برخوردند و یا درست متوجه نشدند.تو این درس انواع احوالپرسی با ترجمه ترکی و انگلیسی ارئه شده.امیدوارم برای دوستای مبتدی مفید باشه(در ادامه.....)

ادامه مطلب ...