آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

پایان دروس زبان ترکی

توجه ************توجه ************ توجه ********** توجه

سلام به تمومه دوستای خوبه فارس و ترک..........

سلام به تمومه گل هایی که تو این دوسال درس های زبان ترکی آذربایجانیا به دقت دنبال کردندوبا نظرات و پیشنهادهایی که می دادند من را تو این راه یاری کردند تا بتونم کارمو به آسانی به پیش ببرم.

خیلی ها وقتی به این وبلاگ سرمی زنند به عرض چنددقیقه و با چندبارکلیک ماوس ، تمومه مطالب وبلاگو می بینند و می خونند و بعد به راحتی میگند که : همین........!!!!

اما خبرندارند که همین مطالب ماه ها و ساعت ها وقت برده و به آسانی تهیه و نگاشته نشده...

خیلی ها هم وقتیکه به وبلاگم میاند ، هنوز مطالب وبلاگو نخونده و ندیده با کوچکترین خطا یا اشتباهی که در یک درس یا مطلب می بینند متاسفانه افسارشعورشونا ازدست میدند و حرفایی خارج از عرف و شعوره یه ادم زاد می زنند ولی اشکالنداره.... شاید با همین حرفها تونستم به اشتباهاتم پی ببرم...!

خیلی ها هم با یه سرکشی کوچولو به دروس وبلاگ پیش خودشون میگند که : این یارو حتما ترکه و هرباری یه مکالمه ازخودش بلغورمیکنه و به ترکی مینویسه (که در جواب بایدبگم اگه اینجوربود ، تا الان تو اینترنت باید صدتا وبلاگ و سایت آموزش ترکی وجودداشته باشه که....)درحالیکه خوشبختانه یا بدبختانه بنده ترک نیستم ،فارسم و افتخارمیکنم ... نه بخاطرفارس بودنم ، بلکه به این خاطر که کاری را انجام دادم تو این مدت که هیچ ترک زبانی هنوز تو اینترنت همچین وبلاگ یا سایتی را راه نینداخته و هرروزهم از عدم آموزش ربان مادریشان(ترکی) تو ایران عصبانی میشوند(مثل روز زبان مادری ،برید ببینید تو استانهای ترکنشین چقدر اعلامیه و ... چاپ میکنند برضد.........!!!)و عوض اینکه زبان ترکیا تو اینترنت آموزش بدند فقط تو سایتها و یا وبلاگهاشون به فارس ها هتک حرمت و فحاشی میکنند و مطالب نابهنجار می نویسند(البته نه همه ی ترکها،بلکه قشرخاصی از آنها).

بنابراین بعد این دوسال حس میکنم دیگه احتیاج به نوشتن  وآموزش دادن مکالمه نیست و امیدوارم که تا همینجا تمومه زبان اموزهای خوب و دوستداشتنی موفق شده باشند و حداقل بتونند با یه ترک زبان که روبه رو شوند یه حالواحوال پرسی ترکی بکنند که مسلما می تونند...!

و خوشحالم ازینکه اولین بار که تصمیم گرفتم زبان ترکیا یادبگیرم به تصمیمم مصمم  بودم و در این راه موفق شدم و همزمان با یادگیریم به بقیه هم ازطریق وبلاگم این زبانو یاد میدادم.

اولین بار قصدم یادگیری چندتا مکالمه ساده در حدحال و احوالپرسی بود ولی بر اساس شرط (انسان بینهایت طلب است)، توقعاتم فراتر رفت تا همین حد و کمی بیشتر که مشاهده می کنید!

و مسلما کسائیکه دروس این وبلاگو به ترتیب دنبال کرده باشند، تا الان دیگه باید بتونند به راحتی با یه فرد ترک زبان (مثلا یه فرد تبریزی) مکالمه کنند،چون من درباره ی موثرترین و مهمترین موضوعات مکالمه نوشتم و مهم ترین و کلیدی ترین نکات دستوری زبان آذربایجانیا درس دادم و امیدوارم مثمرثمر واقع شده باشه....

در همین جا از چندتا دوست خوب که اولین بار از طریق اینترنت با انها آشنا شدم و پایه های اولیه آموزش زبان ترکی اذربایجانی را ازآنها آموختم صمیمانه تشکر میکنم:

 از : دوست خوبم سهند که متاسفانه این اواخرجوابی از پیام هایی که براش گذاشتم نگرفتم و هم اکنون ازش خبری ندارم.

معلم دلسوز و مهربونم آقای رئوفی که همیشه سعی میکرد زبان ترکی اذری را برپایه ی دستورزبان به من یادبده و همچنین دوست خوبم خانم همتیان که در تهیه ی موضوعات مکالمه ها به من بسیارکمک می کرد و در آخر از استاد گرانقدرم( که هم اکنون شاگرد زبان ترکی استانبولی ایشان هستم و امیدوارم شاگرد خوبی برای ایشان باشم)جناب آقای سعیدی کاشانی صمیمانه تشکر میکنم و برای ایشان در تمامی مراحل زندگی موفقیت و شادکامی را آرزو میکنم.

البته با زبان ترکی آذربایجانی تووبلاگم خداحافظی نمی کنم و به مرور با اشعارآذربایجانی به فارسی و دستورزبان ترکی این قسمت وبلاگ را ادامه میدم و در ادامه سعی دارم که بیشتر با زبان انگلیسی کارکنم و دروس و مکالمه های متنوع و نکات دستوری مهم این زبان را آموزش بدم........

منتظر سوالات،نظرات و پیشنهادات شما دوستای عزیز هستم.

موفق باشید................مهر 1389

نظرات 7 + ارسال نظر

عرض سلام و ادب
خدمت شما دوست عزیز
از وب شما بازدید کردیم و بسیار لذت بردیم ارزوی موفقییت برای شما را داریم
( معرفی سایت بهزاد محمدی )
گالری عکسهای بهزاد محمدی
گفتگو و مصاحبه با بهزاد محمدی
خبرهای داغ و جدید از بهزاد محمدی
دانلود کیلیپ های بهزاد محمدی
همه و همه در وب سایت بهزاد محمدی
هنرمند محبوب تئاتر کمدی ایران
با همکاری و پشتیبانی اقای محمدی
comedy star behzadmohammadi
از شما دعوت می کنم در سایت ما عضو شوید
تا از به روز رسانی و خبرهای جدید در خصوص جناب اقای بهزاد محمدی مطلع گردید
منتظر حضور پر مهر شما هستیم

araz 12 مهر 1389 ساعت 20:41

ساغول منیم عزیز یولداشیم الله سنی یورماسین گوذشت اله عربی الفبانینان یازدیم البته لاتینیننده چوخ راحت یازابیلردیم سوزون سونی یورولمیاسان چوخ زحمت چکیبسن یاشاسین آذربایجانین تورک میللتی

محمد 15 مهر 1389 ساعت 18:40

سلام
من معلم ریاضی هستم و بدلیل تحصیل به تبریز اومدم
آموزشهای شما بسیار خوب و کاربردی بودن ممنونم

محمد 15 مهر 1389 ساعت 20:31

من فکر میکنم کارتون رو ادامه بدید حتی کتابهایی که ترکی رو آموزش دادن به این خوبی نیستن

yek doost 20 مهر 1389 ساعت 22:58

salam dooste aziz man too in moddat az khanandegane khamooshe weblogetoon boodam va vaaghean az inja raazi hastam... man vaghean narahat shodam vaghti mibinam ke dige nemikhaahid be amoozeshe zabane turki edame bedin
mikhastam azatoon saadeghane khaahesh konam ke age baratoon emkan dare baz ham baramoon mokaleme bezarid chon man behtar az inja peyda nakarde va nemikonam....
agar kasi chizi gofte mohem nist mohem ine ke shoma dast az kare zibaatoon nakeshid va be khatere ma khahandegan edaame bedid
mamnoon.. baz ham montazere posthaye zibatoon hastim
hamishe movafagh o shad bashid

اذرسس 23 مهر 1389 ساعت 22:03 http://az30.com

سلام_ با کمال افتخار شما را دعوت می کنیم به جمع اذری ها ایران بپیوندید
سایت پر محتوا و مفیدتان را از نظر دیگر اذری ها دریغ نفرمایید _
اذری ه عزیر ا توجه بفرمایند تبلیغات اذربایجان - نیاز اذربایجان برای سایتهای اذری _ تبلیغ رایگان و لینک دار و ستاره دار مجانی انجام می دهد با افتخار
تبادل لینک _ علاوه بر امار و معرفی سایت شما به تمام اذری +امتیاز تبلیغ مجانی رایگان و لینک دار را هم تقدیم می کند
توجه
حتما منت گذاشته اول ثبت نام فرمایید در قسمت ادرسی که در ثبت نام می خواهد سیستم - ادرس سایتتان را درج کنید - هدف اصلی مکانی برای شناخت سایتهای اذری توسط دیگر هم وطنان می باشد هدف ما تصمیم ما جمع اوری تمام اذری هاایران یه جا وتبلیغ سایت و برطرف کردن نیاز و و احتیاجات و خرید و فروش و رقابت سالم و تبادل نظرات میان شان است
برای تبادل لینک ادرس را به این عنوان مرقوم بفرمایید
نیاز اذربایجان - اگهی رایگان - www.az30.com

رضا 26 مهر 1389 ساعت 13:41

سلام-ایا آموزشگاه هم جهت اموزش زبان ترکی در شهر دارید. می خواهم زبان اذری یاد بگیرم. منتظر جواب هستم.

سلام.نه متاسفانه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد