مترجم سایت

مترجم سایت

آموزش زبان از دبستان تا دانشگاه
تاريخ : پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷ | 19:4 | نویسنده : N.S &J.D

 

 

 

              

لیست و راهنمای پیوندهای وبلاگ

از  این به بعد تمام  پیوندهای این وبلاگ در

صفحه اصلی وبلاگ لینک شده و برای مشاهده

پیوندهها   به ادامه مطلب بخش مربوطه 

 مراجعه کنید.ضمنا مطالب در تمام سايتها

و وبلاگهاييكه در اينجا لينك شده اند بر عهده

نويسندگان آنها ميباشد وخواهشانه از مدیران

همه وبلاگها و سایتها  در صورت تغيير نامسايت

يا  وبلاگ خود حتما به ما اطلاع دهيد.

متشكر و ممنون

====================================================

 A- از ۱ تا ۵۰ پيوندهاي روزانه

‌‌B-از ۵۱ تا ۱۰۰ سایتهای دولتی و یزد و میبد

C-از ۱۰۱ تا ۲۰۰ سايتهاي خبري ایران و میبد

D1-از ۲۵۰تا   ۱۰۰۰سايتهاي زبان انگليسي ۱

D2-از ۱۰۰۱تا ۱۹۰۰ سايتهاي زبان انگليسي۲

D3-از ۱۹۰۱ تا ۲۱۵۰ سايتهاي زبان انگليسي۳

D4-از ۲۱۵۱تا ۲۸۸۰ سايتهاي زبان انگليسي۴

D5-از ۲۸۸۱تا ۳۳۵۰ سايتهاي زبان انگليسي۵

D6-از ۳۳۵۱تا ۴۰۰۰ سايتهاي زبان انگليسي۶

D7-از ۴۰۰۱تا ۶۲۰۰ سايتهاي زبان انگليسي۷

D8-از ۶۲۰۱تا ۶۲۵۰ سايتهاي نمونه سوال امتحان

E-از ۶۲۵۱تا ۶۳۰۰ سايتهاي زبان فرانسه

F-از ۶۳۰۱ تا ۶۴۰۰ سايتهاي زبان آلماني

G-از ۶۴۰۱ تا ۶۵۰۰ زبانهاي چيني-اسپانيايي و غيره

H-از ۶۵۰۰ تا ۶۵۱۰  سايتهاي فرهنگ لغت

I-از ۶۵۱۱ تا ۷۰۴۹ کامپیوتر و دانلود برنامه و كتاب

J-از ۷۰۵۰ تا ۷۰۴۵۰ سايتهاي پزشكي

K-از ۷۵۰۰ تا ۷۹۹۹ سايتهاي روانشناسي

L-از ۸۰۰۰ تا ۸۹۹۹ سايتهاي مذهبي و ديني

M-از ۹۰۰۰ تا ۹۱۹۹سايتهاي خانوادگي

N-از ۹۲۰۰ تا ۹۲۹۹ سايتهاي ساخت وبلاگ

O-از ۹۳۰۰ تا ۹۳۹۹سايتهاي بانكها

P-از ۹۴۰۰ تا ۹۹۹۹ سايتهاي معلمان تمام دروس

Q-از ۱۰۰۰۰ تا ۱۰۲۹۹ سايتهاي مدارس ميبد

R-از ۱۰۳۰۰ تا ۱۱۰۰۰ سايتهاي مدارس شهرهاي ايران

S-از ۱۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ سايتهاي تفريحي و علمی

T-از ۱۲۰۰۰ تا ۱۳۰۰۰ سایتها و وبلاگهای دانش آموزان

U-صدها سایت فرهنگی و هنری

V-فهرست وبلاگهای ایرانی

W-هزار سایت

 X -از ۲۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰سایتهای خارج از ايران (به زودی)

Y -

Z -

      

 

 

 

1-آدرس جدید سایت:  www.nasyn.ir

2-نمره دانش آموزان: www.nomra.blogfa.com

3-زبان ویژه دانشجویان:  www.englishnasyn.blogfa.com 

4-دنیای سایت و وبلاگ:   www.worldweblog.blogfa.com

5-آدرس این وبلاک به زبان انگلیسی:

        http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=fa&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.nasyn.ir%2F

 



تاريخ : شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ | 17:35 | نویسنده : N.S &J.D
 

دست آموزش و پرورش در جیب معلمان با برگزاری دوره‌های ضمن خدمت پولی!
سرویس فرهنگی
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید دغدغه ‌یادگیری را با ایجاد فشار مالی به معلمان تحت تاثیر قرار داد، اعتقاد دارند که دریافت هزینه از معلمان برای برگزاری دوره‌های ضمن خدمت تخلف است.
 
سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۳
دست آموزش و پرورش در جیب معلمان با برگزاری دوره‌های ضمن خدمت پولی!

خبرگزاری خانه ملت- سرویس فرهنگی - محمّدجواد یافتیان – امروزه آموزش به عنوان یک اصل  و از جمله شاخص‌های تأثیرگذار در بهره وری سرمایه‌های انسانی تلقی می شود و در این میان راه حلی که توسط بیشتر صاحب‌نظران بیان شده، آموزش و بهسازی منابع انسانی است.

آموزش ضمن خدمت یکی از مؤثرترین ابزارهای مدیران برای مقابله با تغییرات محیطی تلقی شده و ضامن ارایه مناسب خدمات، به خصوص در سازمان‌ها و ادارات دولتی است؛ چنانچه آموزش ضمن خدمت منظم، هدفمند و در راستای نیازهای واقعی افراد تبیین و اجرا شود نه تنها عملکرد کارکنان و سازمان را بالا می‌برد بلکه بهبود مهارت‌های مدیران و افزایش رضایت کارکنان و دیگران را در پی خواهد داشت.

بر این اساس باید اذعان کرد که ارتقاء سطح علمی افرادی همچون معلمان به دلیل اینکه زیربنای علمی کشور توسط آنها شکل می‌گیرد اهمیت زیادی داشته و باید دوره‌های ضمن خدمت متعددی برای این افراد برگزار شود.

وزارت آموزش و پرورش طی سال‌های گذشته اقدام به برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کرده تا معلمان با شیوه‌های تدریس جدید، مطالب کتب تازه تالیف شده و غیره بیشتر آشنا شوند تا علاوه بر ارتقاء سطح علمی این افراد، عرصه آموزش و پرورش کشور نیز ارتقاء یابد و به اهداف و سیاست‌های ابلاغی برسد اما در این میان طی 2الی 3 سال گذشته زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که معلمان برای حضور در دوره های ضمن خدمت پول پرداخت می‌کنند که جای تامل و تعجب دارد؛ در این بین حتی در فضای مجازی نیز کمپین‌هایی با عنوان " نه به ضمن خدمت پولی " به راه افتاد تا جلوی چنین اقداماتی گرفته شود.

البته چندی پیش زرافشان، معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد که دوره های ضمن خدمتی که مجری آن آموزش و پرورش است رایگان است و منابع مالی آن را وزارتخانه تأمین می‌کند و مدیران مدارس حق دریافت وجه از معلمان برای برگزاری کلاس‌های ضمن خدمت را ندارند از این رو دریافت هر گونه وجه از معلمان برای برگزاری کلاس‌های ضمن خدمت تخلف است.

در این میان نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با خانه ملت ضمن تاکید بر اینکه دریافت هزینه از معلمان برای برگزاری دوره‌های ضمن خدمت تخلف است، بر لزوم فراهم کردن شرایط مناسب برای فرهنگیان تاکید کردند تا صرفا دغدغه یادگیری برای این افراد وجود داشته باشد، نه اینکه با چنین اقداماتی آنها را در فشار مالی قرار داد.

 

دریافت پول از معلمان برای برگزاری دوره ضمن خدمت قابل دفاع نیست

عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس با اشاره به اینکه دریافت پول از معلمان به منظور برگزاری دوره ضمن خدمت به هیچ عنوان قابل دفاع نیست، گفت: وزارت آموزش و پرورش نباید کسری بودجه خود را از جیب معلمان تامین کند.

علیرضا سلیمی

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه اخیرا شنیده شده برای برگزاری دوره ضمن خدمت فرهنگیان از این افراد فرهیخته پول دریافت می‌شود که واقعا جای تعجب دارد، گفت: در این میان حتی برخی از معلمان اذعان می‌کنند برای شرکت در کلاس‌هایی که در شهرستان‌های خارج از محل سکونت‌شان برگزار می‌شود مجبور به پرداخت هزینه اسکان و خوابگاه هستند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دریافت پول از معلمان به منظور برگزاری دوره ضمن خدمت به هیچ عنوان قابل دفاع نیست، اظهار کرد: به هیچ عنوان نباید برای آموزش معلمان و افزایش سطح علمی آنها پول دریافت کرد و باید این امر به صورت رایگان برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه انجام چنین اقداماتی از سوی وزارت آموزش و پرورش آسیب‌های فراوانی برای جامعه معلمان کشور به همراه دارد، ادامه داد: معلمان حقوق کافی دریافت نمی‌کنند از این رو دریافت پول برای برگزاری دوره ضمن خدمت موجب می‌شود فرهنگیان تحت فشار مالی قرار بگیرند.

این نماینده مردم در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش نباید کسری بودجه خود را از جیب معلمان تامین کند، تصریح کرد: هدف از آموزش ضمن خدمت، ارتقاء کیفیت کار افراد یک مجموعه است و هیچ فردی به طور اجبار در چنین کلاس‌هایی شرکت نمی‌کند از این رو باید شرایط مناسبی را برای افراد فراهم کرد که دغدغه‌ای جز یادگیری دروس وجود نداشته باشد.

عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه معلمان متعددی در خصوص برگزاری دوره‌های ضمن خدمت پولی به وی پیامک زده‌ و گزارش ارسال کرده‌اند، حتما این مهم را در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح و پیگیری خواهد کرد.

 

دریافت هزینه از معلمان برای برگزاری دوره‌های ضمن خدمت تخلف است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه دریافت هزینه برای برگزاری دوره های ضمن خدمت از معلمان تخلف است، گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید اعتبار کافی برای عرصه آموزش و پرورش درنظر بگیرد.

احمدی لاشکی در بازدید از غرفه خبرگزاری خانه ملت

قاسم احمدی‌لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش به دلیل کمبود بودجه اقداماتی انجام می دهد که برای جامعه آسیب‌زا است، گفت: یکی از این موارد دریافت هزینه برای برگزاری دوره های ضمن خدمت از معلمان است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه هزینه و اعتبار کمی برای وزارت آموزش و پرورش درنظر گرفته می شود، تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید اعتبار کافی برای عرصه آموزش و پرورش درنظر بگیرد.

وی با اشاره به اینکه به گفته اندیشمندان باید درب یک زندان را بست تا درب یک مدرسه باز شود، ادامه داد: به عنوان مثال برای اداره یک زندان چند برابر عرصه آموزش هزینه می شود، آن وقت انتظار داریم جامعه اصلاح شود.

احمدی‌لاشکی با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش اخیرا از افرادی که بر اساس قانون پذیرفته و استخدام کرده بود حدود یک میلیون تومان دریافت کرد، ادامه داد: این مهم در حالی است که حتی باید به این افراد هزینه نیز پرداخت شود اما این روند بالعکس شده است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید به برای معلمان خدمات مناسبی فراهم شود تا علاوه بر ارتقاء سطع علمی، دارای انگیزه بیشتری برای ادامه فعالیتشان شوند، اظهار کرد: دریافت هزینه برای برگزاری دوره های ضمن خدمت از معلمان تخلف بوده و اقدام مناسبی نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موضوع برگزاری دوره های ضمن خدمت پولی قابل بررسی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است، خاطرنشان کرد: بنابراین در صورت لزوم به وزیر آموزش و پرورش برای این مهم تذکر داده خواهد شد.

 

پولی بودن دوره ضمن خدمت، انگیزه معلمان را از بین می‌برد/ نباید از جیب فرهنگیان کمبود اعتبارات را جبران کرد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه برگزاری دوره ضمن خدمت و آموزش معلمان باید رایگان باشد، معتقد است پولی بودن این دوره‌ها، انگیزه معلمان را از بین می‌برد.

محمد جواد ابطحی

سیدمحمدجواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن انتقاد از برگزاری دوره‌های ضمن خدمت پولی برای معلمان سراسر کشور، گفت: برگزاری دوره ضمن خدمت و آموزش معلمان باید رایگان باشد اما متاسفانه برای برگزاری کلاس برخی دروس، از افراد پول دریافت می‌شود.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ارتقاء سطح علمی و سواد کارمندان یک نهاد و دستگاه‌ ضروری است، اظهار کرد: باید اذعان کرد که حضور در هر دوره آموزش ضمن خدمت نیازمند انگیزه و علاقه است از این رو زمانی که بابت این مهم از معلمان پول دریافت می‌شود، دیگر نمی‌توان گفت که انگیزه کافی برای حضور در کلاس‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: بر اساس این روند بعد از دریافت پول، به افراد اعلام می‌شود که در آینده میزان حقوقشان افزایش یافته و این امر جبران خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته از معلمان هیچ پولی دریافت نمی‌شد، تصریح کرد: می‌توان اذعان کرد که از حدود چهارسال پیش است که دریافت پول برای برگزاری دوره خدمت رایج شده است.

ابطحی افزود: در گذشته برای اینکه بسیاری از افراد دوره آموزش کار با کامپیوتر را بگذرانند، به آنها پول نیز پرداخت می‌شد تا بتوان با ایجاد انگیزه سطح علمی این افراد را افزایش داد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شاید بتوان گفت که یکی از دلایل دریافت پول از معلمان برای برگزاری برخی از دروس ضمن خدمت، کمبود اعتبارات وزارت آموزش و پرورش است اما نباید فراموش شود که اقدام مناسبی نبود و صحیح نیست./

پایان پیام



تاريخ : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۱ | 19:0 | نویسنده : N.S &J.D

                 A-از۱تا۵۰ پیوندهای روزانه

 

 

      ‌‌B-از ۵۱ تا ۱۰۰ سایتهای دولتی و یزد و میبد

 

     C-از ۱۰۱ تا ۲۰۰ سایتهای خبري ايران و میبد

 

                              در ادامه مطلب:



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ | 18:50 | نویسنده : N.S &J.D
            D1-از 250نا 1000 سايتهاي زبان انگليسي1

                         در ادامه مطلب:



ادامه مطلب
تاريخ : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ | 17:32 | نویسنده : N.S &J.D
            D2-از 1001نا 1900 سايتهاي زبان انگليسي2

                                        در ادامه مطلب:

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ | 19:34 | نویسنده : N.S &J.D
       D3-از 1901نا 2150 سايتهاي زبان انگليسي3

                                        در ادامه مطلب:



ادامه مطلب
تاريخ : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۰ | 17:37 | نویسنده : N.S &J.D
           D4-از 2151نا 2880 سايتهاي زبان انگليسي۴

 

                        در ادامه مطلب:

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۰ | 18:1 | نویسنده : N.S &J.D
      D5-از 2881نا 3350 سايتهاي زبان انگليسي۵

                                       در ادامه مطلب:



ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۰ | 18:9 | نویسنده : N.S &J.D
         D6-از 3351نا 4000 سايتهاي زبان انگليسي6

                                       در ادامه مطلب:



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ | 16:23 | نویسنده : N.S &J.D

        D7-از 4001نا 6200 سايتهاي زبان انگليس7

                                    در ادامه مطلب:



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه ۲۰ آبان ۱۳۹۰ | 16:31 | نویسنده : N.S &J.D
      D8-از 6201نا 6250 سايتهاي نمونه سوال امتحان

                                    در ادامه مطلب:



ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ | 18:41 | نویسنده : N.S &J.D
 E-از ۶۲۵۱ تا ۶۳۰۰ سايتهاي زبان فرانسه

     F-از ۶۳۰۱ تا ۶۴۰۰ سايتهاي زبان آلمانی

      G-از ۶۴۰۱ تا ۶۵۰۰ سايتهاي چینی.اسپانیای.روسی

                                 در ادامه مطلب:



ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ | 18:37 | نویسنده : N.S &J.D
            H-از ۶۵۰۰ تا ۶۵۱۰  سايتهاي فرهنگ لغت

           I-از ۶۵۱۱ تا ۷۰۴۹ کامپیوتر و دانلود کتاب

                        در ادامه مطلب:



ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ | 18:36 | نویسنده : N.S &J.D
       J-از ۷۰۵۰ تا ۷۰۴۵۰ سايتهاي پزشكي

  K-از ۷۵۰۰ تا ۷۹۹۹ سايتهاي روانشناسی

                           در ادامه مطلب:



ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ | 18:35 | نویسنده : N.S &J.D
        L-از ۸۰۰۰ تا ۸۹۹۹ سايتهاي مذهبي و ديني

         M-از ۹۰۰۰ تا ۹۱۹۹ سايتهاي خانوادگی

                        در ادامه مطلب:



ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ | 18:34 | نویسنده : N.S &J.D

                     O-از ۹۳۰۰ تا ۹۳۹۹ سايتهای بانکها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                 در ادامه مطلب:



ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ | 18:33 | نویسنده : N.S &J.D
     P-از ۹۴۰۰ تا ۹۹۹۹ سايتهاي معلمان تمام دروس

 

                                 در ادامه مطلب:



ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ | 18:32 | نویسنده : N.S &J.D

         Q-از ۱۰۰۰۰ تا ۱۰۲۹۹ سايتهاي مدارس ميبد

      R-از ۱۰۳۰۰ تا ۱۱۰۰۰  مدارس شهرهای ایران

                    در ادامه مطلب:



ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ | 18:31 | نویسنده : N.S &J.D
     S-از ۱۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ سايتهاي تفريحي و سرگرمي  

  T- از ۱۲۰۰۰تا ۱۳۰۰۰سايتهاي و وبلاگهاي  دانش آموزان

                                  در ادامه مطلب:



ادامه مطلب
تاريخ : یکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ | 18:20 | نویسنده : N.S &J.D
              X-از ۲۰۰۰۰نا ۳۰۰۰۰ سايتهاي خارجي

                         در ادامه مطلب:



ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | 17:23 | نویسنده : N.S &J.D

ثبت اطلاعات سکونتی در سامانه املاک و اسکان نوبت بندی شد

 ثبت اطلاعات سکونتی در سامانه املاک و اسکان نوبت بندی شد+جزییات

جزئیات ثبت اطلاعات سکونتی خانوار در سامانه املاک و اسکان از ۱۹ فروردین اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای نسبت به درج اطلاعات ملکی و سکونتی در سامانه ملی املاک و اسکان کشور که از ۱۹ فروردین ماه آغاز خواهد شد، نکاتی را ارائه کرد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: بر اساس تکلیف مقرر در اصلاحیه ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم مصوب دی‌ماه ۱۳۹۹، همه سرپرستان خانوارها و مالکان واحدهای مسکونی مکلف هستند، اطلاعات محل سکونت (اقامتگاه) و املاک تحت مالکیت خود را ظرف مدت ۲ ماه از تاریخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ در سامانه املاک و اسکان کشور درج کنند.

بدین منظور سرپرستان خانوار می‌توانند بر اساس آخرین رقم کدملی خود (سرپرست خانوار) مطابق با جدول زمانبندی که در سامانه ملی املاک و اسکان کشور به نشانی http://amlak.mrud.ir اعلام شده، مراجعه کنند.

گفتنی است، از تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ همه سرپرستان خانوار می‌توانند بدون در نظر گرفتن آخرین رقم کد ملی خود برای درج اطلاعات مذکور به سامانه املاک و اسکان مراجعه کنند.

زمان‌بندی مراجعه به سامانه ملی املاک و اسکان جهت درج اطلاعات سکونتی و ملکی به این شرح است:

۱۹ و ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آن‌ها ۹ است.

۲۱ و ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آن‌ها ۸ است.

۲۳ و ۲۴ فروردین مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آن‌ها ۷ است.

۲۵ و ۲۶ فروردین مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آن‌ها ۶ است.

۲۷ و ۲۸ فروردین مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آن‌ها ۵ است.

۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آن‌ها ۴ است.

۳۱ فروردین و اول اردیبهشت ۱۴۰۰ مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آن‌ها ۳ است.

۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آن‌ها ۲ است.

۴ و ۵، ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ مختص سرپرستان خانواری که آخرین رقم کد ملی آن‌ها یک است.

۸ و ۹ اردیبهست ۱۴۰۰ مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آن‌ها صفر است.

تصریح می‌شود، همه سرپرستان خانواری که موفق به ثبت‌نام در تاریخ اعلام نشوند، می‌توانند از تاریخ ۱۰ اردیبهشت تا ۱۹ خرداد نسبت به ثبت اطلاعات سکونتی خود در سامانه املاک و اسکان اقدام کنند.



تاريخ : پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | 13:31 | نویسنده : N.S &J.D

سلام

 

دبيران محترم حتما

 

فيش حقوق بهمن 98و

 

اسفند 98خود را  با هم

 

مقايسه 



ادامه مطلب
تاريخ : چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ | 13:14 | نویسنده : N.S &J.D
 

                 معرفی روشهای یادگیری زبان انگلیسی

                                     در ادامه مطلب:

                منبع:http://motherlanguage.blogfa.com

                                 D1:410



تاريخ : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ | 13:19 | نویسنده : N.S &J.D
 

با مولفان-مصاحبه 
 تغییر کتاب زبان انگلیسی مدارس پس از ۲۷ سال/توانایی مکالمه انگلیسی در پایان کلاس هفتم

مدیر گروه زبان‌های خارجی دفتر تالیف کتاب‌های درسی گفت: کتاب‌های زبان ۲۷ سال بود که تغییر نکرده بودند اما با تغییر رویکرد و روش‌های تدریس تقویت مکالمه را مدنظر داریم و از همان جلسه نخست الفبا را آموزش نمی‌دهیم.

بقيه در ادامه مطلب:



تاريخ : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ | 13:6 | نویسنده : N.S &J.D
 

 

                معرفی روشهای یادگیری زبان انگلیسی

                                   در ادامه مطلب:

              منبع:http://motherlanguage.blogfa.com

                                   D1:410



تاريخ : شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ | 13:0 | نویسنده : N.S &J.D
                      

 

                     چرا زبان انگلیسی , زبان بين المللي است ؟

                                         در ادامه مطلب:

                     منبع:http://motherlanguage.blogfa.com

                                              D1:410



تاريخ : پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ | 12:52 | نویسنده : N.S &J.D
 

       برای یادگیری زبان انگلیسی از کجا باید شروع کرد؟

                                             در ادامه مطلب:

                             

         منبع:http://motherlanguage.blogfa.com 

                                                        D1 :420



تاريخ : جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ | 20:16 | نویسنده : N.S &J.D
 

                      ۳۶۵ داستان کوتاه با  listening

                              ذر ادامه مطلب



تاريخ : جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ | 10:18 | نویسنده : N.S &J.D
 

 

  100 داستان کوتاه با listening

در ادامه مطلب

 



تاريخ : دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ | 21:36 | نویسنده : N.S &J.D
سوال علوم در ادامه مطلب

ادامه مطلب