آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

خبر:درس ۲۹ با الفبای لاتین اصلاح شد....

با سلام خدمت دوستای عزیز

خوشبختانه با موفقیت به قسمت چهارم بسته دیکشنری رسیدیم و خوشحالم از اینکه استقبال بسیار خوبی از این برنامه شد.راستش فکرشا نمی کردم اینقدر استقبال بشه از این دیکشنری.امیدوارم بتونم هرچه بهتراین برنامه را ادامه بدم و بهترین و کاربردی ترین دامنه لغات این زبان را برای دوستان ارائه بدم و از دوستان عزیزی که تو این مدت با نظرات و پیشنهادات خودشون  بنده را یاری کردند صمیمانه تشکر می کنم و دورادور دست تک تکشونا میبوسم...

درس بیست و نهم 29 یکی از دروس بسیار مهم و ضروری دستورزبان ترکی آذربایجانیه که بخاطر کمبود وقت تا امروز با الفبای عربی نوشته شده بود و بعضی از زبان آموزان را در فهم تلفظ با مشکل روبه رو می کرد که امروز این درس را با تایپ جدید و با الفبای لاتین آذری آپدیت کردم.دوستانی که قبلا در فهم  این درس مشکل داشتند دوباره به درس 29 مراجعه کنند وبا الفبای لاتین این درس را بخونند.

 دی ماه 1389

نظرات 5 + ارسال نظر
الهه 14 دی 1389 ساعت 10:54

باغیشلایین => ددیم*
من الفبای ترکی رو ندارم که با اون برات تایپ کنم مجبورم عربی تایپ کنم

سلام عزیزدوستوم...مارحابا کی بودیله علاقه گوستردین...
الان نگاه میکنما یا الان می بینم را اگه ایندی گورورم(گورویام) به کارببری عامیانه تره.
خوشحالم که پشتکار داری...آفرین
موفق باشی.

مینا 15 دی 1389 ساعت 02:06

سلام مرصاد جوی...خیلی خوشحالم که دوباره اومدم به وبلاگت....
بزرگترین مشکلم بخدا نداشتم یه دیکشنری بود.لغتات خیلی بهم کمک کرد.بازم ممنون.

ممنون عزیزم.
سه بار برات کامنت گذاشتم...............مثکه سرت خیلی شلوغه!
موفق باشی

زهرا 15 دی 1389 ساعت 13:45

عالی کار میکنین :X
من که حسابی همه رو سیو کردم که یاد بگیرم
یه دنیا ممنون

دل خاکــــــی 22 دی 1389 ساعت 11:26

سلام...
خوبین؟؟؟از امتحانا چه خبر؟؟؟
اونی که خواسته بودم و دیگه زحمت نکشین...
برا کیک خوری تشریف بیارین اونورا...
گل..

سلام....مرسی
وای شرمندم...بخدا وقتم پربود ولی با همه این حال بازم تو دفتر شعری که داشتم گشتم اما در این موضوع چیزی پیدا نکردم.
بازم شرمنده.
امتحانام به لطف خدا دارن خوب پیش میرن....این ترم خیلی امتحانا راحته.
ما که در دسترس نیستیم فعلا...شوما جا من یه کم کیک بیشتر میل کنین!
موفق باشی.

علی 27 اسفند 1390 ساعت 20:20 http://alighasemi1375.blogfa.com

سلام

یاخشی و گورملی وبلاگییز وار .

سوینرم منیم ده وبلاگیما باخاسیز .

راستی من سیزی لینک الدیم و سوینرم سیز ده منی لینک الییسیز .

سلام.وبلاگ شما هم قشنگ و جالب بود.راستی لینکت کردم.
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد