آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

خبر..............

سلام 

به تمومه نظرات و سوالات و پیشنهادات شما عزیزان پاسخ داده شد.... 

جهت مشاهده جواب کامنت خودتون به قسمت ؛نظربدهید؛ هر پستی که کامنت گذاشتین مراجعه کنین..... 

موفق باشید..............مرصاد.

نظرات 4 + ارسال نظر
mohamad 25 خرداد 1390 ساعت 00:34

salaaaaaaaaaaaaaaaaaam
agha karet vaghean alie!!
jeddan damet garm ke chenin blogi dari
kheili be hame komak mikoni ba in karet
vaghean mamnooooooooooooooooooonnn

با سلام به شما مدیر سایت آموزش زبان ترکی

چون منم یه ترک زبان هستم و سایت ترکی به نام (( ترک بوک )) رو راه اندازی کردم

همانند سایت فیس بوک این سایت مخصوص ترک زبانان از اردبیل گرفته تا غربتر از شما میخوام که اگر مقدور باشه لینک سایت مارو تو سایتت قرار بدی و ماهم لینک سایت شمارو تو سایت خودمون قرار میدیم

البته دامنه ی سایت آماده نشده ولی ادرس سایت ما بعد از اماده شدن (( www.turkbook.ir)) خواهد بود

امیدوارم در اینده بتوانیم باهم در زمینه ی ترکی کردن سایت ترک بوک باهم همکاری کنیم با تشکر

ارش اخوندزاده مدیر سایت ترک بوک

سلام دوست عزیز.
من هم خوشحالمیشم از اینکه لینک بنده را تو سایتتون بزارین.
من شما را بانام ترک بوک لینک میکنم.
هر خدمتی که بتونم برای سایتتون انجام میدم.
موفق باشید

سحر 17 مرداد 1390 ساعت 20:56

سالام چوخ الریزارماسین وبلاگسیز چوخ یاخشی دی نیه چون خانوادیم ترکلر اما من ترکی چوخ باشارمیام اما بو مطلبی منه کومک الیر. ادامه وئردی سن الله

حسین عباسی 4 دی 1390 ساعت 10:54

چوخ چوخ یاخچیدو ای کشه من سنی بو اشینن بترخوشوم گلده سنی الری اقروماسون من اوزوم زنجانی تزکلرندنم اگه اولسا وبلاگیزوی ادرسن یولویوی

تشکورائدیرم......
موفق اولاسوز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد