آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

همکاری

با سلام 

اول تشکر میکنم از همه ی دوستانی که  همیشه با نظرات ارزشمندشون من و وبلاگمو سرزنده نگه داشتند...............دمتون گرم 

 بچه ها شدیدا به یک دوست عرب زبان و یک دوست کردزبان نیازمندم 

خواهشمندم اگه مایلید با من همکاری کنید آمادگیتونو  اعلام کنید (تو همین پست کامنت بگذارید) 

 در ضمن شماره ی تماستونا بنویسید تا باشما تماس بگیرم  

(اگه ساکن اصفهان و حومه آن باشید که حضوری میتونم ببینمتون و باهاتون کارکنم و اگه هم ساکن هرکجای دیگه باشید مجبورم آنلاین و تلفنی باشما رابطه داشته باشم) 

((((آخه یکی نیست بمن بگه اصفهان کرد و عربش کوجا بود))))

یک دوست عرب زبان 

و 

یک دوست کردزبان 

 

نیازمندیم 

............................................................ 

درضمن به تمام جیک و بوک زبان کردی و عربی وارد باشند و بتونند به بهترین وجه آموزش بدند 

: email

mr2najaf@gmail.com

اعلان

سلام به دوستان عزیز 

تو این مدت خیلی کامنت و ایمیل دریافت کردم مبنی براینکه چطوری زبان ترکی را یادبگیریم؟ 

اگه میخواهید از طریق این آموزشگاه مجازی یادبگیرید ُلطفا به پست:؛چطوری زبان ترکی را یادبگیرم؛ مراجعه کنید.درضمن باید تمرین های شنیداری را ازطریق فیلم و ترانه های ترکی و همچنین اخبارترکی دنبال کنید.برای دسترسی به این شبکه ها ازطریق اینترنت ژرسرعت میتوانید اقدام کنید.یا از طریق ماهواره که راه اصولی و صحیحی نمیباشد(بخاطر اینکه در ایران ممنوع است!). 

من به تمامی نظرات و سوالات و پیشنهاداتی که تو این مدت گذاشتید جواب دادم.کافیه که به همون پستی که درش کامنت گذاشتین مراجعه کنین. 

در حال حاضر به دلیل مشغله ی بسیار و دروس کارشناسی ارشدم نمیتونم تدریس در وبم را ادامه بدم.ولی هرسوال یا مشکلی دارید بپرسید جواب میدم.انشالا بعد کارشناسی ارشد که سرم فارغ شد دوباره تدریس را شروع میکنم. 

پشتکار داشته باشین مسلما موفق میشید. 

دوستتون دارم.فعلا..............