آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

کلملت کاربردی-قسمت سوم

قسمت سوم کلمات کاربردی را در ادامه مطلب مشاهده کنید...........

Kino

سینما

Bilet

بلیط

Bilet satılan yer

محل فروش بلیط

Intizar zalı

سالن انتظار

Kino zalı

سالن سینما

Loja

لژ

Buffet

بوفه

Biletə nəzarət

کنترل بلیط

Stul

صندلی

Sıra

ردیف

Seans

سانس

Yarış

مسابقه

Stadion\stadiyom

استادیوم/ورزشگاه

Gişe

باجه/گیشه

Məktəb\oxul

مدرسه

Universitet

دانشگاه

Kollec\fakültə

دانشکده

Baytarlıq

دامپزشکی

Dəniz

دریا

Futbol meydanı

زمین فوتبال

Valibol zalı

سالن والیبال

Güləş zalı

سالن کشتی

Bedən formalaşdırma zalı

سالن بدنسازی

Teatr

تئاتر

Balkon

بالکن

Təmir xana

تعمیرگاه

Dəmiryolu istansiya

ایستگاه راه آهن

Dəmiryolu vağzalı

پایانه راه آهن

Avtobus vağzalı

پایانه اتوبوس

Gömrük

گمرک

Yoxlama

بازرسی

Məscid

مسجد

ev

خانه/مسکن

Solaq\batlaq

مرداب/باتلاق

Göl

استخر

Sərhəd

مرز

Dəli xana

دیوانه خانه

(تیمارستان)

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه 8 شهریور 1390 ساعت 06:45 http://parvaz_b66@yahoo.com

سلام حالتون چطوره؟
من تازه با وبلاگتون آشنا شدم " پستهای آموزش زبان ترکیتون رو دیدم " بی نهایت خوشحال شدم " و قطعا از طریق وبلاگتون قدم به قدم سعی میکنم بیام و یاد بگیرم" خیلی دنبال جایی بودم که بتونم این زبانو یاد بگیرم .. مرسی مرسی مرسی

سلام دوست عزیز..ممنون.
امیدوارم در این راه موفق باشی.

پویان 11 مهر 1390 ساعت 20:15 http://www.pooyan-music.blogfa.com

سلام
با تشکر از وبلاگ خوبتون میخواستم ببینم آیا آموزشگاه زبان ترکی آذربایجانی در تهران جایی رو سراغ دارین ؟؟؟
خیلی نیاز دارم چون باید برای مدتی به این کشور سفری داشته باشم و باید حتما این زبان رو بلد باشم ... اگر ممکنه کمکم کنید ... ممنون میشم !!!

سلام..شرمنده دوست عزیز من اصفهان زندگی میکنم ولی تا حدودی که خبردارشدم تو تهران آموزشگاه رسمی برا این زبان وجود نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد