آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

خبر

سلام به دوستای عزیز.......... 

یه مدتی بود که متاسفانه به علت اشکال بوجود آمده در کدهای جاوای قالب وبلاگم صفحهی وبلاگ به خوبی نمایش داده نمیشد.البته در کامپیوتر خودم مشکلی نداشت ولی چندتا از دوستان عزیز بهم اطلاع دادند تا اینکه رفتم از کامپیوترهای محل کارم هم چک  کردم و از مشکل بوجود اومده مطلع شدم.بهرحال ازتمام دوستان زبان آموز عذرخواهی میکنم. 

اگه بازهم صفحه ی وبلاگم مشکلی داشت خبرم کنید..............موفق باشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
z.d 12 اسفند 1390 ساعت 00:31

سلام . ببخشید من درس افعال ترکی را خوب یاد نگرفتم. راستش مشکلم سر ضمایر متصل فعل ها هستش . چون تو درس ضایر هم اشاره ای به اونها نشده
اگه لطف کنید و این ضمایر را هم مشخص کنید ممنون میشم.
مثل -م -ت -
یم ید ند
آمدم - آمدی- آمد
آمدیم - آمدید- آمدند.

سلام.دوست عزیز دروس ۱۴ و ۱۵ را بترتیب بخون و هرفعلی را که خواستی طبق همون قاعده صرف کن.
دقیقا مثل صرف افعال تو زبان عربیه...............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد