آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

پیام تسلیت مدیر وبلاگ

خاکم به سر ز غصه به سر خاک اگر کنم / خاک وطن که رفت، چه خاکی به سر کنم / من آن نیم که به مرگ طبیعی شوم هلاک / وین کاسه خون به بستر راحت هدر کنم / معشوق «عشقی» ای وطن، ای عشق پاک ما / ای آنکه ذکر عشق تو شام و سحر کنمبه تمامی داغداران زلزله ی آذربایجان شرقی و همچنین تمامی ترک زبانان تسلیت عرض می نمایم.

نظرات 1 + ارسال نظر
... 1 شهریور 1391 ساعت 21:56

سلام دوست عزیز.

زمین لرزه آذربایجان و کشته شدن جمعی از هموطنان ترک رو به شما تسلیت میگم.

به دنبال جواب یک سوال به وبلاگ شما رسیدم: قضیه از این قراره :
راستش یک نفر ترک زبان به من حرفی زد که من می خوام اگه شما کمکم کنید معنیش رو بدونم، من ترکی بلد نیستم، حرف زیاد خوبی نزده ولی مجبورم که بگم ؛ اگه شما هم لطف کنید معنیش رو برام ایمیل کنید خیلی ممنون میشم،

معنی "نکوارت" یا یه همچین چیزی چی میشه؟

برام دونستنش خیلی حیاتیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد