آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

همکاری

با سلام 

اول تشکر میکنم از همه ی دوستانی که  همیشه با نظرات ارزشمندشون من و وبلاگمو سرزنده نگه داشتند...............دمتون گرم 

 بچه ها شدیدا به یک دوست عرب زبان و یک دوست کردزبان نیازمندم 

خواهشمندم اگه مایلید با من همکاری کنید آمادگیتونو  اعلام کنید (تو همین پست کامنت بگذارید) 

 در ضمن شماره ی تماستونا بنویسید تا باشما تماس بگیرم  

(اگه ساکن اصفهان و حومه آن باشید که حضوری میتونم ببینمتون و باهاتون کارکنم و اگه هم ساکن هرکجای دیگه باشید مجبورم آنلاین و تلفنی باشما رابطه داشته باشم) 

((((آخه یکی نیست بمن بگه اصفهان کرد و عربش کوجا بود))))

یک دوست عرب زبان 

و 

یک دوست کردزبان 

 

نیازمندیم 

............................................................ 

درضمن به تمام جیک و بوک زبان کردی و عربی وارد باشند و بتونند به بهترین وجه آموزش بدند 

: email

mr2najaf@gmail.com

نظرات 5 + ارسال نظر
الهه جون 30 اردیبهشت 1391 ساعت 09:44 http://www.ezram.blogfa.com

سلاااااااااااام من همیشه هستم جنابعالی مارویادتون رفته ناقلا
عرب نیستم کردی هم بلدنیستم ولی اگه خواستی مشهدی بلدم هاااااا!!!!!!!یره

یوگی 31 اردیبهشت 1391 ساعت 16:20

دمت گرم ادمین امروز برای اولین بار جرئت کردم و خارج از محدوده ی دوستامم ترکی حرف زدم.... فقط یه چیزی وقتی میخوایم به کسی بگیم لطفا فلان کار رو انجام بدید بهتره تو فارسی بگیم میشه اینکارو بکنید. برای مثال اگه بخوایم به کسی بگیم لطفا اینجا بشینید اگه اشتباه نکنم میشه لطفا بورا اوتوروز. چطوری بگیم میشه اینجا بشینید؟؟؟ یعنی حالت سوالی و نه دستوری. امیدوارم منظورمو رسونده باشم.

اولابیلرسیز بورا اوتوروز

مریم 11 خرداد 1391 ساعت 03:59

میشه تو ترکی کمکم کنید مرسی بعذ از امتحانات

[ بدون نام ] 24 خرداد 1391 ساعت 15:11

با درود به شما
می خواستم بدونم برای یادگیری زبان ترکی استانبولی شما چه کلاس یا آموزشگاهی رو در تهران پیشتهاد می کنید؟

ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

آخه عزیزم من در تهران که نیستم....ولی اگه اصفهان را میپرسیدی یه چیزی..............
به آموزشگاهی مراجعه کن که معتبرباشه و کلاساش بیشتر از 15 و کمتر از 10 تا دانشجو نداشته باشه.استاندارد یادگیری زبان در اموزشگاه اینه.

لب سرد 9 تیر 1391 ساعت 06:08 http://labe3ard.persianblog.ir

سلام..رشته دانشگاهی من زبان و ادبیات عذب هستش..
اگه خواستید میتونم کمکتون کنم چون من خوزستان دارم درس میخونم عربیم تقریبا فوله!!!
کاری داشتید درخدمتیم...
درضمن شاید جالب باشه ولی خودم کرد هستم(اصالتا) ولی خیلی کم کردی بلدم..
خواستین می تونم شماره ام رو بهتون بدم...سربزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد