آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

معرفی وبلاگ جدیدم

سلام به همه ی دوستان عزیزترک و فارس.........

اول از تمومه عزیزانی که تو این چندروز کامنت گذاشته بودند تشکر میکنم...چون همانند گذشته از این نظرات هم تجربه کسب کردم و هم  با نقطه نظرات شما دوستان عزیزم آشنا شدم.همچنین از تک تک شما عذرخواهی میکنم بخاطر وقفه ای که در تدریس وبلاگم ایجادشد.....خلاصه ببخشید..آخه تو این مدت بلافاصله بعد از امتحانام مشغول یه کارجدیدشدم فعلا که کمتر وقت آزاد دارم و خیلی کمتر از قبل میرسم وبلاگمو به روز کنم ولی دست از تدریس برنمی دارم(خیالتون راحت باشه!).....


آدرس وبلاگ جدید ویژه ی مبتدیان عزیز:

www.azeridili.blogfa.com

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود برزگر جلالی 4 اسفند 1389 ساعت 23:23



سلام : در صورت صلاحدید لطفا آدرس وبلاگ بنده و سایت هفته نامه ساقی را در بخش لینک ها و پیوندهای وبلاگ زیبای خودتان معرفی فرمایید . متشکرم.
وبلاگ مسعود برزگر جلالی: jalali-saghi.blogfa.com
آدرس هفته نامه ساقی : www.saaghiweekly.com

شیدا 13 مرداد 1390 ساعت 04:31 http://sheidayebaba.blogfa.com

درود.
مدتی ست غایب از نظر شده اید؟
امیدوارم هماره موفق و موید باشبد.
ایام به کام و بدرود.

سلام عزیز
مشکلات کاری فرصت رسیدگی به وبلاگو ازم گرفته.
انشالا هرچه زودتر به وبلاگ برمیگردم و در خدمت شمام.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد