آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

بعد از یک سال سلام به تمومه دوستای گلم

آقا من از این سرور بلاگ اسکای فوق العاده گلایه دارم و خشمگینم

یه قالب سایت عوض کردند و کلا همه ی سایت من را خراب کردند

اصلا تمومه مطالب و دروسم از دست رفته

 حالا یه خبر خوش:

به زودی زود میخام برگردم به آموزش دادن زبان ترکی با متدی جدیدبعلاوه دروس قبلی در آدرس زیر:

کوچ کردم به بلاگفا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

www.azeridili.blogfa.com

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم 17 آبان 1392 ساعت 22:36 http://roozhayebarany.blogfa.com/

سلام. چرا از بین رفته؟ من کلی دنبال یه همچین آموزش پرمحتوایی بودم. خیلی عالی آموزش می دین. ممنون ازتون
خواهشن ما طالبان یادگیریه زبان ترکی رو تنها نزارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد