آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

درس ۵۳زبان ترکی

درس ۵۳

نویسنده: محمد رضا رستمیان

زبان: فارسی به ترکی آذربایجانی (رسمی)

موضوع: مکالمه (تفریح)

زبان ترکی آذربایجانی....مرداد ماه 1389.

********* نظر یادتون نره******** 

درس 53 :

əlo.... salam.əli var (vardir)?

الو...سلام.علی هست؟

الو...سالام.علی واردیر؟

Bir ləhəz guşi(qulqlıq)....hə, ındı gələr.

یه لحظه گوشی... آره ، الان میاد.

بیرلحزه گوشی..... هه، ایندی گلر.

Salam reza .şərməndə kı gec oldu.

سلام رضا..شرمنده که دیرشد.

سالام رضا..شرمنده کی گئج اولدو.

Yox , xahiş eləyirəm(elirəm). Indı evdə sən ta gəlim dalinca gedək eşıyə?

نه.خواهش میکنم .الان خونه ای تا بیام دنبالت بریم بیرون؟

یوخ.خاهیش ائله ییره م(ائلیره م).ایندی ائوده سن تا گلیم دالینجا گئده ک ائشیه؟

Hə , ettefagən  hövsiləm çixdı.gəl ta gedək.

آره ..  اتفاقا حوصله ام سررفته..بیا تا بریم.

هه ، اتفاگن هؤوسیلم چیخدی. گل تا گئدک.

Olsun.mən saat dörd(4) gələrəm dalinca , sağolun.

باشه. من ساعت چهار(4) میام دنبالت .خداحافظ.

اولسون.من ساعات دؤرد گلرم دالینجا ، ساغولون.

Gözləyənəm, allah saxlasin .

Müntəzirəm.xudahafiz.

منتظرم..خداحافظ.

گؤزله یه نم...آللاه ساخلاسین.

مونته زیره م.خوداحافیز.

نظرات 3 + ارسال نظر
دنیااا 23 مرداد 1389 ساعت 15:11

سلام من ترکی رو بلدم الان دارم استانبولی یاد میگیرم خیلی اموزشاتون جالب بود برام باز میام سر میزنم

ساناز 3 شهریور 1389 ساعت 12:28

سلام! خیلی جالب بود! من خودم یه ترکم هم آذربایجانی و هم استانبولی رو کامل کامل بلدم! آفرین به کسایی که میخوان این زبون کامل رو یاد بگیرن! با تشکر

علی 12 تیر 1390 ساعت 14:17

چوخ گوزل یازپسوز وار اولاسان کی دیلیمیزی گنیش لندیریسز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد