آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

آموزش زبان ترکی آذربایجانی و انگلیسی

آموزشگاه زبان نجف آباد (اصفهان)

ارسال مطلب به نویسنده وبلاگ

سلام به دوستای گلم.دوستانی که قصد ارسال مطالب آموزشی درمورد زبان انگلیسی ویا ترکی آذربایجانی دارند به ایمیل های بنده ارسال کنند: 

Email 1: mr2najaf@gmail.com  

 Email 2: rostamian@mailfa.com 

Email 3: mr2000p@yahoo.com

نظرات 1 + ارسال نظر

سرویس پیام کوتاه آموزشی تیپ تاپ، تلاشی است در جهت ارتقاء سطح علمی دانشجویان، دانش آموزان و علاقه‌مندان به زبان انگلیسی که در این سرویس پس از ثبت نام رایگان، فراخور طرح آموزشی مورد نظر، نکات آموزشی به طور مستمر برای داوطلبان به صورت پیام کوتاه ارسال می‌شود.
از آنجایی که یادگیری لغات کلیدی، و پر‌کاربرد، نقش بسزایی در آموزش زبان انگلیسی دارد و اکثر زبان آموزان در این رابطه دچار ضعف می‌باشند، پروتال آموزشی تیپ تاپ در نظر دارد در اولین طرح آموزشی این سرویس، به آموزش کتاب 504 واژه (504 Absolutely essential words) که حاوی 504 لغت کلیدی زبان انگلیسی است و یکی از معتبرترین و اساسی‌ترین منابع آموزشی زبان انگلیسی می‌باشد بپردازد.
داوطلبانی که مایلند در این دوره آموزشی شرکت کنند می‌توانند با تکمیل فرم ثبت نام (نام، نام خانوادگی، شماره تلفن همراه) موجود در پروتال آموزشی تیپ تاپ جهت ثبت نام اقدام نمایند. بدیهی است به درخواست‌هایی که حاوی اطلاعات غلط باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد. ضمنا پروتال آموزشی تیپ تاپ تعهد می‌نماید کلیه اطلاعات داوطلبان محرمانه باقی بماند.
مهلت ثبت نام در مرحله اول سرویس پیام کوتاه آموزشی تیپ تاپ تا 18 مهر ماه می‌باشد و آغاز دوره به یاری خداوند، یکم آبان ماه خواهد بود. لازم به یادآوری است مهلت نام نویسی تمدید نخواهد شد. ضمنا درخواست‌هایی که پس از تاریخ مذکرو یعنی 18 مهر، انجام شود باطل شناخته می‌شود.
شروع دوره‌ی آموزشی: پس از پایان مهلت ثبت نام و اعلام نهایی اسامی داوطلبان از طریق وبسایت آموزشی تیپ تاپ به نشانی www.tiptop.mygig.ir این دوره آموزشی با ارسال روزانه‌ی پیام‌های کوتاه آموزشی به داوطلبان آغاز می‌شود. به این صورت که روزانه 5 لغت جدید از کتاب 504 واژه (504 Absolutely Essential words) به همراه معنی فارسی و انگلیسی به صورت پیام کوتاه برای داوطلبان ارسال می‌شود که داوطلبان می‌بایستی هر روز پیامک‌های ارسالی را که حاوی لغات جدید است مطالعه نموده و به خاطر بسپارند. پس از 101 روز، برای هر داوطلب 101 پیام کوتاه ارسال شده است. بدین ترتیب در پایان دوره‌ی 101 روزه، داوطلبان کل کتاب 504 واژه را مرور کرده و آموخته اند.
برگزاری آزمون آنلاین هماهنگ: پس از پایان دوره‌ی آموزشی یک آزمون آنلاین هماهنگ که زمان آن به همراه شماره داوطلبی شرکت در آزمون برای داوطلبان بصورت پیام کوتاه ارسال می‌شود، از کتاب فوق 504 Absolutely Essential Words) ) بصورت تستی برگزار می‌شود و داوطلبان ضمن شرکت در این آزمون، آموخته های خود را محک می‌زنند.
اعلام نتایج: 2 الی 3 روز پس از برگزاری آزمون، نتایج آن در پروتال آموزشی تیپ تاپ منتشر و به نفرات برتر به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

نکات قابل توجه:
- اطلاعات ورودی به مرکز آزمون قابل تغییر نمی‌باشد، لطفا در تکمیل اطلاعات دقت فرمائید.
- ممکن است افراد سودجو با عناوین جعلی و یا با وارد کردن شماره دیگران اقدام به ثبت نام نمایند، پروتال آموزشی تیپ تاپ به منظور حفظ حریم افراد پس از ارزشیابی ثبت‌نام‌ها با ارسال پیام کوتاه به داوطلبان ثبت‌نام آنان را به اطلاع خواهد رساند و داوطلبان بایستی با ارسال یک پیام کوتاه بدونه متن به پروتال آموزشی تیپ تاپ نسبت به تثبیت ثبت نام خود اقدام نمایند. بدیهی است عدم ارسال پیام کوتاه بدونه متن باعث لغو عملیات ثبت نام خواهد شد و فقط داوطلبانی در این پروژه آموزشی شرکت داده خواهند شد که ثبت نام خود را تکمیل نمایند.
- تعدادی از دوستان عزیز 2 یا 3 بار اقدام به ثبت نام نموده اند. به اطلاع می رساند که کلیه ثبت نام ها انجام شده و به محض تایید، و ظاهر شدن صفه تایید ثبت نام شما،اطلاعات شما ارسال می شود. لذا در انجام موفقیت آمیز ثبت نام خود تردید نکنید و لطفا از ثبت نام مجدد خودداری فرمایید.
- لطفا در درج اطلاعات خود و تکمیل فرم ثبت نام از اطلاعات غلط و یا اسامی مستعار، حروف رمزی، عدد، و تک حرف خودداری کنید. همچنان که بعضی از دوستان نام و یا نام خانوادگی خود را به صورت تک حرف لاتین و یا اسامی مستعاری مثل : سفید برفی و غیره در فرم ثبت نموده اند.
- پروتال آموزشی تیپ تاپ و شخص بنده تعهد می نماییم کلیه اطلاعات دوستان محرمانه باقی بماند و جز جهت اجرای طرح در مدت معین، از آن استفاده نشود. لذا نیازی به درج اطلاعات غلط و یا استفاده از اسامی مستعار یا حروف خاص نیست.
- ثبت اطلاعات شما در فرم ثبت نام به هر دو زبان فارسی و انگلیسی امکان پذیر بوده و محدودیتی برای ثبت به زبان انگلیسی وجود ندارد.
- مهلت ثبت نام تا 18 مهر ماه می باشد و پس از آن، زمانی که مهلت ثبت نام پایان یافت، برای کلیه دوستانی که ضمن درج اطلاعات صحیح اقدام به ثبت نام نموده اند، جهت تکمیل ثبت نام، یک پیام کوتاه که حاوی اطلاعات ثبت شده در سیستم می باشد ارسال خواهد شد که دوستان می بایستس جهت تایید ثبت نام خود، یک پیام کوتاه بدونه متن به شماره ای که بعدا به اطلاع دوستان خواهد رسید ارسال نمایند.
لذا فعلا جز تکمیل فرم ثبت نام نیازی به اقدام خاصی از سوی دوستان عزیز نمی باشد و اقدامات بعدی و شروع دوره بعدا توسط پروتال آموزشی تیپ تاپ، جامعه دانشگاهیان دوره، و شماره همراه شما به اطلاعتان خواهد رسید.
پروتال آموزشی تیپ تاپ: www.tiptop.mygig.ir
اطلاعات بیشتر: http://tiptop.mygig.ir/?page_id=120
انتقادات و پیشنهادات شما: translator.e@gmail.com
لینک گروه تیپ تاپ در جامعه دانشگاهیان دوره: http://www.doreh.com/group.aspx?gid=7640
لینک مستقیم ثبت نام:
http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=clFGWW0wb3ZqSmZpaGN6T2pLcmR3dHc6MA..
منتظر دوستان عزیز هستم......
دیگر دوستانتون هم دعوت کنید.
با تشکر.
ابراهیم جعفری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد